tisdag 29 juni 2010

Gör en gratis slideshow i slide...

Jag laddar inför stunden då jag faktiskt ska spela in något eget och ladda upp på YouTube. Smygstartar lite med att göra en slideshow av några nytagna foton. Busenkelt, beroendeframkallande och framför allt gratis! Nu undrar jag bara om det går att spara ner den på datorn. Hade tänkt mejla den till barnens farfar som fyller år idag.

Obs! Jag har tagit bort min slideshow eftersom den gick igång automatiskt så fort man kom in på bloggen. Jag tänker att ju längre ner bland inläggen den hamnar, desto svårare blir det att hitta den och stänga av den envisa musiken. Och jag vill ju inte jaga bort några potentiella läsare. Jag är iaf nöjd med showen och länkar till den i stället om nån vill kika.


Klicka här för 5 tips på gratis slideshow-appar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...